Αλλαγές σχετικά με τον λογαριασμό σου στα Online παιχνίδια του ΟΠΑΠ

Στο πλαίσιο της εναρμόνισης με το κανονιστικό πλαίσιο σχετικά με τα τυχερά παιχνίδια και με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας σου στα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ, σε συμμόρφωση με τις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε για τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν και αφορούν στον online λογαριασμό σου.

Από τις 8 Ιουλίου 2020, η δήλωση επιθυμίας συμμετοχής καθώς και λήψης εμπορικής επικοινωνίας θα πρέπει να γίνεται για κάθε κατηγορία παιχνιδιού.

Επιπλέον, από τις 3 Ιουνίου 2020 δημιουργήθηκαν δύο ανεξάρτητα πορτοφόλια:

  • Πορτοφόλι Τζόκερ: για συμμετοχή μόνο σε Τζόκερ
  • Πορτοφόλι Pame Stoixima: για συμμετοχή σε αθλητικό στοίχημα ή Casino
     

Σημείωση: Τα στοιχεία σύνδεσης στον λογαριασμό σου παραμένουν τα ίδια για όλα τα Online Παιχνίδια του ΟΠΑΠ.

Το υπόλοιπο του λογαριασμού σου κατά την ημερομηνία πραγματοποίησης των αλλαγών κατανεμήθηκεκατανέμεται με βάση την online παικτική σου δραστηριότητα ή/και το κανάλι εγγραφής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κανόνες που εφαρμόστηκαν μπορείς να δεις εδώ

Άλλες αλλαγές που πραγματοποιούνται:

  • Οι καταθέσεις καθώς και όποια κέρδη προκύπτουν, μετά τις 3/6/2020, θα πραγματοποιούνται μόνο σε σχέση με το συγκεκριμένο πορτοφόλι/παιχνίδι που έχει επιλεγεί.
  • Κάθε πορτοφόλι έχει ξεχωριστό υπόλοιπο και η μεταφορά χρημάτων από το ένα πορτοφόλι στο άλλο δεν είναι εφικτή.

Οι αλλαγές αυτές πραγματοποιήθηκαναυτόματα και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από σένα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επισκεφθείς την ενότητα Συχνές Ερωτήσεις.
Αν έχεις οποιαδήποτε απορία/ερώτηση μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 18280 ή στο 210 5798888, μέσω ζωντανής συνομιλίας ή με email στο support@opap.gr.

Συχνές Ερωτήσεις

Ναι, σύμφωνα με το νέο κανονιστικό πλαίσιο και σε συμμόρφωση με τις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού η δήλωση επιθυμίας συμμετοχής καθώς και λήψης εμπορικής επικοινωνίας θα πρέπει να γίνεται για κάθε κατηγορία παιχνιδιού. 

Οι αλλαγές που σχετίζονται με τον διαχωρισμό των πορτοφολιών πραγματοποιούνται αυτόματα στις 3/6/2020, με αφορμή και στο πλαίσιο της εναρμόνισης του ΟΠΑΠ με τη νέα κανονιστική νομοθεσία σχετικά με τα τυχερά παιχνίδια και με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας και ασφάλειας του παιχνιδιού των μελών μας, σε συμμόρφωση με τις αρχές του υπεύθυνου παιχνιδιού.

Ο ΟΠΑΠ προβαίνει στην εν λόγω αλλαγή αυτοβούλως, εν όψει της θέσης σε ισχύ του νέου Κανονισμού Τυχερών Παιγνίων για την διοργάνωση και διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτύου, ο οποίος δεν καλύπτει την διεξαγωγή διαδικτυακών αριθμοπαιγνίων (όπως το Τζόκερ), την παροχή των οποίων παρέχει στην Ελλάδα μόνο ο ΟΠΑΠ.

Η κατανομή των ποσών στα δύο νέα πορτοφόλια γίνεται με γνώμονα τη διατήρηση της υπάρχουσας εμπειρίας σου στα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ λαμβάνοντας υπόψιν την παικτική σου δραστηριότητα:
α) Aν παίζεις μόνο ΤΖΟΚΕΡ online, το υπόλοιπο σου παραμένει το ίδιο με τη μόνη διαφορά ότι είναι κατανεμημένο εξ ’ολοκλήρου στο ΤΖΟΚΕΡ πορτοφόλι.
β) Αντίστοιχα, αν παίζεις μόνο Pame Stoixima ή Casino, το υπόλοιπό σου παραμένει το ίδιο και κατανεμημένο στο αντίστοιχο Pame Stoixima πορτοφόλι.
γ) Αν παίζεις και Τζόκερ και Pame Stoixima ή Casino, το υπόλοιπο κατανέμεται και στα 2 πορτοφόλια.
δ) Αν δεν υπάρχει δραστηριότητα, η κατανομή του υπολοίπου γίνεται με βάση το κανάλι εγγραφής.

Εξαρτάται από το παιχνίδι που έχεις επιλέξει να συνδεθείς. Εφόσον συνδεθείς στο λογαριασμό σου από το Pame Stoixima ή Casino το κύριο είναι το Pame Stoixima πορτοφόλι σου και το δευτερεύον το ΤΖΟΚΕΡ. Αντίστοιχα, αν συνδεθείς στο ΤΖΟΚΕΡ, το κύριο είναι το Tζόκερ πορτοφόλι σου και δευτερεύον το Pame Stoixima. Στην ενότητα «ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ» μπορείς να δεις το υπόλοιπό σου τόσο για το κύριο όσο και για το δευτερεύον πορτοφόλι σου.

Τα Bonus σου (πρώτου στοιχήματος, επόμενης κατάθεσης κτλ.) παραμένουν ακριβώς τα ίδια για το κάθε παιχνίδι στο οποίο σου έχουν ανατεθεί και μπορείς να τα δεις στο αντίστοιχο κύριο πορτοφόλι όταν συνδεθείς στον online λογαριασμό σου.

Όχι, η μεταφορά ποσών μεταξύ πορτοφολιών δεν είναι εφικτή.

Όχι, οι μέθοδοι παραμένουν κοινές. Η διαδικασία κατάθεσης με κάρτα, Paysafecard και Skrill δεν αλλάζει και τα χρήματα μπαίνουν στο πορτοφόλι ανάλογα με το online παιχνίδι που έχεις επιλέξει. Η μόνη αλλαγή αφορά στην τραπεζική κατάθεση όπου αλλάζουν οι ηλεκτρονικοί κωδικοί πληρωμής.

Με τη δημιουργία 2 νέων πορτοφολιών, μεταβάλλονται και οι αντίστοιχοι κωδικοί πληρωμής για καταθέσεις μέσω e-banking. Σε κάθε πορτοφόλι αντιστοιχεί διαφορετικός κωδικός πληρωμής. Μπορείς να βρεις τους νέους κωδικούς στην Ενότητα «ΚΑΤΑΘΕΣΗ» του online λογαριασμού σου.

Ο ηλεκτρονικός λογαριασμός παραμένει κοινός για όλα τα online παιχνίδια του ΟΠΑΠ. Τα στοιχεία σύνδεσής σου δεν αλλάζουν.

Όλες οι συναλλαγές σου πριν την πραγματοποίηση των αλλαγών είναι διαθέσιμες συνολικά στην ενότητα «ΙΣΤΟΡΙΚΟ» του λογαριασμού σου. Μπορείς να τις δεις αφού συνδεθείς, επιλέγοντας «Λογαριασμός» - Ιστορικό.

Ανάλογα με το παιχνίδι που επιθυμείς να παίξεις. Αν συνδεθείς στο Τζόκερ και καταθέσεις χρήματα εκεί, η κατάθεση αυτή γίνεται στο ΤΖΟΚΕΡ πορτοφόλι σου. Αντίστοιχα, αν συνδεθείς στο Pamestoixima είτε στο Casino και πραγματοποιήσεις κατάθεση, αυτή πάει στο Pame Stoixima πορτοφόλι σου. Κέρδη στο Τζόκερ πορτοφόλι μπορούν να παιχτούν μόνο στο ΤΖΟΚΕΡ. Αντίστοιχα, τα κέρδη στο Pame Stoixima πορτοφόλι, μπορούν να παιχτούν μόνο σε αθλητικό στοίχημα ή Casino.

Θα πρέπει να δηλώσεις στον πράκτορά σου σε ποιο από τα δύο πορτοφόλια επιθυμείς να γίνει η κατάθεση του ποσού, ανάλογα με το παιχνίδι που επιθυμείς να παίξεις.

Όχι, τα πορτοφόλια είναι δύο. Το ένα αφορά στα online αριθμοπαιχνίδια (Tζόκερ πορτοφόλι) και το άλλο σε αθλητικό στοίχημα ή casino (Pame Stoixima πορτοφόλι).

Όχι, στα δύο νέα πορτοφόλια οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με τους ίδιους ακριβώς όρους.

Για οποιαδήποτε απορία μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 18280 ή στο 2105798888, μέσω live chat ή με email στο support@opap.gr